Wednesday, May 18, 2011

'rumah bersawang'

alahai...tengok tajuk pun dah tau ek hehehehe al-maklum la tak sempat nak 'mengemas rumah' ni...sibuk teramat la sangat...ni pun saja je nak update supaya 'rumah' kurang sikit sawangnya..terima kasih la kepada yang sudi singgah walaupun 'rumah' dah ada sarang labah-labah hehehe...malam tadi saya sempat menjahit mani kat baju cousin..dalam proses untuk disiapkan..so nanti bila dah siap dan saya pun free saya upload la gambar kat 'rumah' ni dan 'rumah' manik...yang craft belum ada apa-apa untuk update..ambil masa sikit sebab ada antaranya saya jahit by hand je...

untuk yang berminat nak tempah jahitan manik, tempahan masih dibuka...boleh tinggalkan alamat email kat n3 ni untuk saya contact...kalau berminat la..sampai 16 june *untuk raya je..kalau nak pakai lepas raya boleh je hantar*

No comments:

Post a Comment